Verseny a közúton! Ki lesz a leg-leg-leg...?
2014. december 06. írta: Robairto

Verseny a közúton! Ki lesz a leg-leg-leg...?

Egy hete küzd egymás ellen 8 sofőr, úgy, hogy csak a szokásos munkájukat végzik. Vezetnek. Sokat. A cél, hogy mindezt minél nagyobb biztonsággal tegyék.

De ki mondja meg, hogy ki a biztonságos és ki nem?

Azt már láttuk, hogy mi történik, ha a vezetési képességeiket maguk a sofőrök ítélik meg, így ebben a versenyben velük tart egy gép is.

A járműflotta követéssel és kezeléssel foglalkozó i-Cell kamerás fedélzeti egysége kíséri a versenyzőket "harmadik szemként”, folyamatosan figyelve és elemezve a járművek előtt zajló történéseket, közlekedési helyzeteket.

Az értékelés

Minden versenyző heti 1000 pontból ga(rá)zdálkodhat. A "fedélzeti rendőr" pedig árgus szemekkel figyeli a

  • a frontális ütközésveszélyt,
  • az irányjelzés nélküli sávelhagyást,
  • a veszélyes követési távolságot,
  • a gyalogos, kerékpáros és motorkerékpáros veszélyhelyzeteket,
  • és a sebességkorlátozások esetleges túllépését.

tablak.jpg

A rajtrács

Hamarosan a nevek is kiderülnek, de nézzük meg kategóriák szerint a szereplőket, mert már a névsor olvasás remek csatát ígér:

  • autóversenyző hölgy,
  • kamionos,
  • helyi járaton dolgozó buszsofőr,
  • értékesítő,
  • taxis,
  • csomagszállító futár,
  • autóversenyző,
  • és a versenyt szervező i-Cell cég egyik szervizese.

 

Így állunk az ónos eső hete után

A sorrend az 1000 pontból megmaradt egyenleg alapján áll össze, de az első héten megtett kilométereket is megadták.

  1. Lajos, a kamionos, aki 48 éves, 12 éve dolgozik a cégnél, és egy új DAF CF vontatót vezet. - 1852,7 km | 938 pont
  2. Lóránd, a szervizes, akinek hazai pályán kell bizonyítania, hiszen az eszközt biztosító i-Cell alkalmazottja - 1209,9 km | 901 pont
  3. János, az autóversenyző, aki nem mellesleg ifj. Tóth János "Janika", 7-szeres magyar ralibajnok - 433,2 km | 885 pontpodium.jpg
  4. Dani, a futár, aki lehet, hogy pont neked vitt a héten csomagot - 2863,6 km | 875 pont
  5. Edina, az egyetlen hölgy, aki ráadásul autóversenyző is. Az autója oldalára ez van írva: Bús Edina  - 410,7 km | 820 pont
  6. Krisztián, az értékesítő, akinek főleg a városi forgalomban kell helytállnia - 901,2 km | 746 pont
  7. Berci, a buszsofőr, aki több mint 20 éve járja az utakat autóbusszal - 1911,6 km | 737 pont
  8. Péter, a taxis, akinek a fővárosi forgalom jutott - 990,1 km | 640 pont

 

Értékelés

Egy hivatásos sofőr az élen. Egyelőre úgy fest, hogy van hatása a szimulátoron való "edzésnek", hiszen Lajos kollégái rendszeres képzést kapnak az általunk is használt szimulátorokban.

Danit nem irigyeljük: egy héten közel 3000 km elég emberes.

Az autóversenyzők a mezőny közepén, de ők ismerik leginkább a versenyek legfőbb szabályát: a végén kell vezetni!

Egy busz és egy taxi zárja egyelőre a sort. Lehet az utasok türelmetlenek voltak a héten.

Te kedves olvasó, el mernél indulni ebben a mezőnyben? Akár igen, akár nem: csak óvatosan!

A bejegyzés trackback címe:

https://tuke.blog.hu/api/trackback/id/tr456962975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.